SUSHI, HM

Hääääj!
Vi slutade ju som sagt tidigt idag, då gick jag och åt sushi. I min ensamhet.
Hehe, skoja. Jag va med Sara, Disney och min pulpopal Sara! :D Sen gick jag och Disney till HM, jag köpte en trevlig skjorta. Haha, sen när vi gick förbi den skjorthyllan igen så stod det en tant (en yngre sort) och kollade på samma skjorta. Inte så superkul, haha.

Nu ska jag fixa nåt att äta... jag vill ha kladdkaka, men pallar inte göra det. Kanske bara kan käka smeten.. Neeej, jag vill inte att min brors kompisar ska se att jag äter det.. Skulle ju va ganska pinsamt. Och trooo mig jag har skämt ut mig för nog inför mina syskons kompisar nu!

Jajajaj, vi seeees / Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0