Onsdag!

Hello everyone! Idag är det en helt vanlig Onsdag..eller intee! 

Idag slutade jag klockan 11 för att vissa i klassen skulle ha utvecklingssamtal (jag bland annat!) Det var fett tråkigt jag hade typ ingenting att säga och det var fett pinsamt för min mamma gav mig "bliicken" hela tiden. Den blicken hon ger mig när hon tycker att jag har sagt något dumt så det kändes inte så bra... DUMMA MAMMA!  Hahah....
Iallafall! efter utvecklingsamtalet åkte jag hem och nu sitter jag här och väntar på att min kompis Sara ska komma, jag har tennis lite senare idag och hon går i samma grupp som mig så vi ska leka lite innan det Tihihi! :D
Jag loggade nyss in på facebook och där stog det att jag var inbjuden till ett "evenemang" eller vad man nu säger, det är filmpremiär idag klockan 8 och filmen heter addited to ride 6. Den verkar fett kul det är en surf grej och jag ska försöka få med pappa och brorsan på det, det skulle vara lite kul tycker jag! :)
Nu kom sara iaf jag måste draa! Hejdååå
puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: julia

hoola! tänkte bara säga att ni ska läsa min nya blogg som jag skapa nu när jag e sjuk;) ha det braa! förresten er blog e fett braaaaa!! heheh <3

2010-09-02 @ 09:49:43
URL: http://denizou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0