GLAD

Vänster sko är från Zara och den till höger är från Dinsko
Letar efter höst/vinter skor men hittar inte några som ser VARMA ut. Jag gillar den till höger men den kan man väl inte ha när det börjar snöa? Måste fan köpa en storlek förstor i så fall så att jag kan ha sockor i! Skulle iof va nice med sockor.. Men skulle nog ändå frysa! Och det är inte värt att köpa ett par höstskor man ska ha i en månad för typ 600-700 hundra. Njaaa.... Måste nog leta vidare, vill åka in till stan i veckan med mamma!

Idag har jag iaf varit GLAD. Har skrattat sjukt mycket! Höll på att börjar skratta för mig själv på SO:n när jag tänkte på en sak. Men inte så kul att återberätta saken, you had to be there. Haha. Nu sitter jag iaf och lyssnar på Oskar Linnros och Hoffmaestro och ska snart äta! :D
KRAM/VIKTORIA


Kommentarer
Postat av: JULIO DA MAN!!!!

Jag vet vad det var du skratta åt, couse i was there ya know! ;) LINNROS ÄÄÄGER !!!!! ....heheh ville bara säga det

2010-09-06 @ 20:01:54
URL: http://denizous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0