Eclipse

Heej alla läsare Sara här!
Idag är det Söndag och klockan är 20.28.32 och jag har precis ätit middag, vi åt hamburgare! :)
Tidigare idag var jag inne i city med min kompis Mikaela, det var trevligt. Vi satt på ett kafe och pratade och sen åkte vi till Sergel och kollade på Eclipse...jag vet det är mobbat att vi inte hade sett den förens nu men vi är lite efterblivna okej?
När jag kom hem gick jag ut på en promenad i skogen med Sofia och hennes hund, det var naajs och Sofia klättrade till och med upp i ett äppelträd och pallade äpplen! Det var GOTT! :D hahaha
Nu sitter jag på mitt rum och chattar med vickan och målar naglarna, ska snart duscha och jaa.
Hejdååå!
Orkar inte blogga mer!
Svar på Vickans fråga:
JA ( ) NEJ ( ) KANSKE (X)
Hejdå! Hejdå! Hejdå!
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: fisken

hahah sara, fail, du ba: nu är klockan 20.28.32 och du la upp det20.34.56 HAHAHAHAHAH

2010-09-06 @ 19:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0