Douglas Younger

Hejhej!
Igår va Douglas begravning, vet inte vad jag ska säga om det. Det va jättefint, och hans familj är ju underbar! Efter begravningen så hade dom ordnat en "fest" för Douglas hemma hos dom. Typ alla som ville fick komma, det va typ första gången jag såg lärare utanför skolan! Heheh. Och det va första gången jag va hemma hos Douglas. Jättefint hus som hade massa foton på Douglas lite överallt. <3 Bandet som Douglas va med i spelade, och hans syrra sjöng. Man fick bryta arm, och jag...jag skulle va bättre om jag hade lite större muskler.. Hehe.

Nu ska jag försöka få tag på Sara.. Vi ska faktiskt fixa designen! :D Vi hörs / Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0