Trööött!

God morgon eller vad säger man vid den här tiden...?
Jag vaknade för en timme sen och är jäääätte trött! Hade en dålig natt, med en MASSA konstiga drömmar som jag vaknade av. Jag har vaknat minst 4 gånger tror jag. Inte så roligt!
Idag måste jag städa mitt rum som alltid är lika kuuul....hehe. Sen ska jag packa för imorgon åker jag tydligen till Göteborg. Fick reda på det igåår och är verkligen inte beredd på det. Men det ska bli kul eftersom att jag aldrig har varit där! :)
Åker dit med min pappa och bror, mammsen följer inte med :(. Vi ska vara där i två dagar och medans får vi passa på att få kitesurfa lite. Får verkligen hoppas att det går bra och att vågorna inte är för stora det är läskigt tycker jag.
Ikväll så ska vi till några vänner och äta middag hos dem. Jag vet inte om jag följer med jag får se lite senare hur jag känner mig och om jag har packat klart, för jaag har inte ens börjat! :O

Måste sticka iväg nu iallafall så att jag inte sparar allt till sista sekunden som jag brukar göra..Puust!
Skriver nog ett inlägg imorgon innan jag bilar ner till Götet. 
Ha en bra dag xoxo // Sara 

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: vad bra :) allt bra idag då?

2010-07-25 @ 14:57:14
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0