Thursday soooon Friday!

Halliiii Haallåå Sandstrand häär :)
Idag är det Torsdag, vilket är super mega seeeegt för vi ska hem till våra grannar och äta middag.... Typ gamla pensionärer som inte har något liv. Hahaha vad snäll jag är!
Det ska inte bli så kul iaf....så jag får väl försöka smita hem lite tidigare, vid den här situationen är det ganska skönt att vi har gäster från Norge även fasst dom inte är på min ålder men det behöver inte grannarna veta haah ;)
Barnet till pappas kompisar heter Mina och är 5 år och är jätte gullig men hänger efter en som ett plåster. Nu har jag en timma för mig själv sen kommer hon hem från Junibacken så då får jag vara social igen. Jaja jag träffar henne ju bara någon gång om året så det är väl okaaayyy :D
Idaag har det inte hänt så jätte mycket, jag var inne i stan med mamma och shoppade lite. Jag köpte ett par rosa mjukisbyxxxxooor som är jätte fina från Juicy och en sjal från Kapp Ahl....
När vi just skulle korsa plattan för att gå tillbaka till Parkaden där bilen stod så träffade jag på självaste Julia OD som var ute och scatade med en kompis. Det var trevligt att se henne igen! :)
Anywaay så ska jag göra som på reklamen  "Slappa av med en tidning i sommar" då hade jag tänkt att lägga mig lite i soffan nere i vardagsrummet och läsa chic och bara chillaa gaaleeet helt enkelt och tänka possitiva tankar, IMORGON ÄÄÄR DET FREEDAAAAG!! wohooooooo! Loveloveloveloveloveloooooveeee iiiit! :D
Ha en suuuper bra daag och jaa haha Hejdåååå Puss Puusss <3
 Här är en bild på mjukisarna jag köpte! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

mysiga mjukisar =) Tack för påminnelsen, behöver köpa nya mjukisar ja med!

2010-07-29 @ 17:00:09
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0