Tarifa

Jag har näästan packat klart och har nu tagit en liten paus för att lyssna på chill out musik och kolla på bilder av minnen och på platser där jag har rest till. Sån är jag :)
Just nu lyssnar jag på Cafe del Mar volumen 8 som är sååå freeesh, jag äälskar det! Det får mig att tänka på Tarifa där jag var nu i sommar och förra sommaren och sommaren innan det...och innan deet...! Aa jag har varit där 10 sommrar i rad. Men man tröttnar inte! Herregud det är så fint.....!
Jag ska iallafall måla en liten tavla och jag har 3 alternativ och ni ska få vara med och välja vilken NI tycker är finast, för mig spelar det iingen roll jag tycker att alla är exakt lika fina.
So here it goes! :)
Jag lägger ut en bild på resultatet av talvan när jag är klar! :)
Haare bäääst xoxoxoxoxoxox / S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2010-07-31 @ 17:02:57
Postat av: sofia el fisko

tja sandstrand! om jag fr säga vad jag tycker...

DEN LÄNGST NER FÖR FAAAAN!

<3 (hehhe ops..)

2010-08-08 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0