Morgon= Jag = Trött = Kollar på Jersey Shore

Rubriken säger allt...Jag är trööött som vanligt efter en natt utan söömn... Jag ligger i soffan och kollar på Jersey Shore och bloggar men blir distraherad (stavning?) av hur jobbig och bitchig och töntig snooki är!
Idag har det inte hänt så mycket så jag tänkte berätta vad jag gjorde igår istället, så skriver jag ett inlägg senare idag kanske som blir mitt sista inlägg på 2 veckooor! 

Anyway jag och min familj var hemma hos Elina igår och firade att hennes pappa fyllde 50, det var kul! Och Elina hade gjort väärldens godaste tårta, Yuummyyy!!
Innan vi åkte bort till "kalaset" var Philip (min bror) och jag ute och seglade med hans nya segelbåt! Det var sjukt kul förutom att vi välte heeeela tiiiden, hahah! Det var kul att välta dom första gångerna sen blev det bara kallt och man frös typ ihjääl!
Justee idaaag så ska jag, brorsan och pappa ut till Dalaröö och försöka surfa igen! Det kommer nog inte att gå men det är väl värt ett försök?
Sen ska jag packa till resan to Nooorwaay...
Soo Byee, stay updateed och fortsätt läs våra coola inlägg här på Pulpopals!
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kl 12 är ju knappast morgon :P

2010-07-31 @ 15:53:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0