It's Friiday Im in looove!

Yoooo duuuude!
Rubriken stämmer inte riktigt kanske, eller jo men nää hahah! 
Det är Fredaag iallafall, Wihooooo!!!
Idaag åker pappas kompisar hem till Norge, vilket ska bli ganska skönt faktiskt.... Och vi ska på 50 års fest hemma hos Elina för hennes pappa fyller 50! Det ska bli kul, men jag vet inte vaad jag ska ha på mig ännu, :O paaaniik!!
Jag satt uppe till klockan 2 inatt och kollade på kite klipp på Ruben Lenten och Aaron  Hadlow. (Dom bästa kitesurfarna i heeeelaaa världen!) Och det enda jag kan säga är. Theeey goot moooves dom är såå hiiimmlaaa bra så att det inte är sant!! 
Här är ett klipp jag tycker att ni ska kolla på, den är ganska kort och så värd att se!
http://www.youtube.com/watch?v=H3FF6HBfTfI
Len10 rooocks!
Nu borde jag dra och äta frukost, jag kanske skriver ett nytt inlägg senare idag!
Byeee xoxo/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0