Haallooooo

Heej på diig! Saraa hääär jag tänkte berätta om min super intreessaaaanta dag. 

Vaknade klockan 10 och gick ut med min söta hund Felix. Sen gjorde jag mig klar för att dra in till Stockholm city med mammseen för att fynda på alla reor :D 
Det gick väl ganska okej, hahah. Hittade en jätte söt rosa och vit mönstrad klänning från Pepe Jeans som jag hade spanat in redan förra året! (Snacka om tuuur?)
En jääättee söööt och mjuk nalle björn som var för söt för att lämna kvar i butiken ensam hittade jag också :)
Sen hittade jag ett par jätte fräcka Jeans från Vila som jag absolutely älskaar, fasst det är liite för varmt för att ha på sig dom nu, tyvärr, men det ska jag inte klaga på. För jag älskar värmen, kanske inte så konstigt eftersom att jag har bott i Spanien nästan hela mitt liv. 
Yee Yeeeh...
Imorgon ska jag träffa Viktoria för första gången på typ 6 veckor eller nått, det ska bli KUUUL!! :D längtar jätte mucho efter min pulpopal Tahaha :D
Måste verkligen draa nuu det är för jobbigt att sitta inne vid datorn i den här värmen!
Haa en sköön sommar och fortsätt att läsa våran blogg för att pulpopals är bäst!
Byyyye Tooodleees :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0