Gööteborg tjejeen!

Haallöööj!
Jag är tillbaax från Gööteböörg nu, har nyss varit inne i Stockholm city nu med några Norska vänner som bor hos iss för några dagar. Det var myyyys men jag är vääldigt trött nu eftersom att jag kom hem 02.30 inatt och var tvungen att gå upp klockan 9.00 idag för att vara trevlig och hälsa på gästerna....Gaaaahh! Hoppas dom förstår varför jag sitter inne på mitt rum och är "osocial" just nu.
Anywaay Göteborg! Det var inte så jäätte värt det att bila 7 timmar för att gå på Liseberg och få åka 3 atraktioner! (det var sååå himmla lång köö!) Helt sjukt assååå!
Jag som trodde att det skulle bli regn så jag hade bara med mig långarmade tröjor, jeans, sneakers och en regnjacka. När jag vaknade på morgonen var det 21 grader. Toooppeeen men ändå inte tänkte jag. Så innan vi åkte till Liseberg skyndade Pappa, Philip och jag oss in på NK och köpte ett par shorts..... Sååå kan det gåå!
Men jag är så himmlaa trött nu så att jag knappt orkar skriva ordentligt. Det blev ett wery oooddd inlägg men det får dugaa! Hahah
Haa de gööööttt! Puss och kraam // Suuunee
En av attraktionerna jag åkte igår hette iaf Balder! Den var sjuuukt kuuul! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0