Fixa och trixa

Heejsan! Nu ska jag snart börja packa, åker ju till Gotland inatt. Men jag kommer nog skriva ett till inlägg innan jag åker. När jag är på Gotland kommer jag nog inte blogga mycket alls, men kanske liiite. Jag vill prova att mobilblogga!!!! Verkar fett kul! haha.
Sara åker ju till Norge ganska snart, och jag tror att hon typ inte kommer att blogga alls :( Nooot fresh.

Tänkte iaf visa er ett armband jag skapade nyss:

Jag klippte av armarna på en av mina jeansskjortor, hehe. Asså det va en jag typ aldrig använde, plus att den va inte så snygg. Så jag gjorde den till en jeansväst. Najs. Iaf, jag tog typ det yttersta av ärmarna, klippte loss det. Fixa och trixa med lite kedjor och pärlor, och jaa där har ní resultatet. Inte lika snyggt som jag tänkt mig. Men men.. Tänkte iaf visa er min kreativitet.

Ciaaaaaoo, vi seees! / Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0