Dålig vind!

Haaallooj Bloggen!
Idag har jag varit ute på Dalarö med hopp på att få kitesurfa lite. Men nej nej, det gick inte, iallafall inte för mig.
För brorsan gick det ganska bra, förutom att han skadade sig ganska rejält då han fick brädan på foten. Aj Aj Aj.
För mig var det bara trassel och vinden försvann och jag skönk ner i den dära j*vlaa grå leran som finns i botten. BLÄ! Inte lyckad dag kan jag säga.
Dessutom regnade det skiit mycket så man blev jätte kall och jag hade min sommar våt dräckt som var ett misstag att ta med.
Det possitiva var att vi träffade Erika Lindberg, hon är värds sexa i Kitesurfing i hela världen och är hur gryyyyymm som helst. Jag kollade till hennes blogg och nu vet jag hur jag vill att mitt liv ska se ut om ungefär tio år. Hon är min nya så kallade "rolemodell". Grymm tjej. Hon växte upp i Stockholm och Sundsvall och tänkte först satsa på att bli skid proffs, sen började hon segla och surfa och sen så blev hon kitesurf proffs istället. (Vilket är coolare enligt mig!)
Här är en bild på henne i Tarifa, där hon lärde sig att kite surfa år 2006. Där jag brukar vara varje sommar, inärheten av där jag bodde förut. Tarifa = Paradiset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0