Wihooooww!

CHAA CHAAA BLOGGÄÄÄN! TIHIHI :D
Idag har varit en fett fresh dag, asså verkligen skit kul! Först var jag på Ikea med mammsen och lill brorsan, det var ganska borring men jag fick det jag ville ha iaf, så det är jag nöjd över... Sen var vi på en Pizza buffe på Pizza Hut, det var aas goott, I loooove pizzaaa! Yum Yum! Sen kollade vi runt i lite butiker på Outleten och jag hittade ett rosa linne och en rosa keps från Tommy H. Fresshhh!:)
Senare när jag kom hem mötte jag upp Victory, Sofia, Malin och Saraa. Dom var redan med varann och badade men sen så mötte jag upp dom och tog ett snabbt dopp också. Det var skiit kallt, seriöst asssåå SKIT kallt!
Sen var det två stycken Djursholm killar som vi trodde var min lillebrorsa och hans kompis eftersom att det såg lite ut som det på avstånd. Dom var värsta skit kaxiga och snackade om hur rik en av killarnas farsa var. Vi bah öööemmmhh K?! Det var feta fresh asså. Sånna personer ogillar jag, Kaxiga son of a bitches asså vafan är deras problem?? Desutom sa dom att Lidingö var en förort, det är ju sant men isåfall är väl Djursholm också det?
Jaja skit samma, ska inte slösa min tid på att tänka på onödiga personer. Hahaha det lät kaxigt! Whateveer...!
Nuu sitter jag på mitt rum som ser mycket finare ut änn innan (Jag har städat!!)
Och nu skall jag gå ner till köket och fortsätta på tavlan som jag håller på att måla och göra en riktigt god smoothie, yaaay!
Jag är väldigt glad idag efter några moppeturar på ön och ett samtal till en kompis i Spanien som är såå snäll och gullig och verkligen får en att bli glad! Hennes motto är: " Varför vara ledsen, när man kan vara glad? " Det är så rätt såå idag är jag mycket gladare än vad jag var igår! :D Tihihi :D
Men nu drar jag! Hejdååå ha en trevlig torsdagskväll!
xoxoxoxo //  S Sandstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0