Svårt val

Jag kan inte bestämma mig om jag vill ha en moppe eller systemkamera + data..?!?
Det skulle va så sjuuuukligt skönt att ha en moppe, man är ju så FRIII som en fågel då! Men en data skulle verkligen behövas och jag älskar att fota. Svårt val.. Väldigt svårt val.
Iof skulle jag kunna köra min systers ciao om jag får en data och kamera. Men jag tror att den kommer att gå sönder när som helst.. Inte bra.

Aja jag har iaf lite tid att tänka på saken.. Jag fyller år i december, om 4 månader.. Hehe


Kram / The king, Viktoria


Kommentarer
Postat av: JULIOOO DA MAN (d-man asså)

goddag broder! klart du ska ta kamra o data tkr jag för ciaoen e säkert otroligt cool och intressant och då blire inga bekymmer med prov och så, dessutom handlar du ekonomiskt och tänker på miljön.

Se klart, tänk miljösmart!



//M.S.T ( medis största tönt)

2010-08-25 @ 22:00:03
Postat av: Victory tha man

Hhahahahaha, smart tänkt där julia! tack för att du hjälper mig under dessa svåra tider <3

2010-08-28 @ 20:19:46
URL: http://pulpopals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0