Tillbaka i Stockholm!

Haalloo! 
Jaag (Sara) är tillbaka i Stockholm nu efter två chill out veckor i Norge det är ganska skönt att komma hem till min skööna säng men jag känner mig ändå inte riktigt nöjd....
Har du någonsing hafft en känsla av att du har glömt någonting precis innan du ska sätta dig på flyplanet till en plats långt bort ifrån där du bor?
Det är exakt så jag känner, så himmla skumt! Haha
Iallafaaaall....! Idag så sov jag över med Sofia vi hade jätte kul och hade mycket att prata om eftersom att vi inte har setts på huuur länge som heeelst! Så jag lär nog se mer av henne den här veckan. Det ser jag fram emot!
Jaaag måste iallafall ta och ringa ett samtal till en kompis i Spanien nu såå jag får väl skriva någon annan gång antar jag, sorrraaayyy!
Ajaa Haa det bääst sötnosar!
Puss Puss // Sahara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0