Skola, Bad

Heeej!
Idag så va det ju första skoldagen.. Och den höll på i ca 1 timme, inte så länge men alla andra klasser slutade ju typ 20min innan oss! Iof så kanske det är för att vår klass aldrig kan va tyst.. Meeen men..
Sen drog vi och åt tacos och badade! När vi skulle simma ut till nån sten lite längre bort så blev jag aaastrött! Alla andra bottnade, förutom jag med min dvärglängd. Jag bah " Hallå! Ursäkta, hörrni! Skulle, skulle ni kunna sakta ner lite..?" Haha, okej så va det inte riktigt.. Men det tog lite tid för mig att förstå att jag bara kunde simma 1 meter närmare stranden för att kunna bottna.
Efter det gick vi hem till Sara Sandstrand (haha) och spelade kort. Fresh.

Nu ska jag upp upp och ivääääg! Seeees / Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0