Sara, ledseen!

Allt är så Blääigt just nu! Ursäkta mitt barnsliga uttryck, tahah men exakt så är det!
Jag har en BIG klump i magen och en i halsen och gråter hela tiden. Sitter just nu och lyssnar på låtar som ska få mig glad som jag brukade älska förr i tiden och musik som mina föräldrar spelade mycket när jag var liten, detkänns lite bättre iallafall ^^
Jag saknar Spanien SOOO muuch right now så att det bara är jobbiit!
Whaat is happening to mee liksom? ofta man blir ledsen för det! Jag är så töntiiig!
Egentligen borde jag vara överlycklig eftersom att jag klarade moppeprovet idag och får köra runt med moppen snart, måste bara få den försäkrad.... Men det struntade jag i ett litet tag idag :) Jag åkte hem till min kompis Sofia/ fisken, så tog hon sin moppe så körde vi hem till Sara och hon ska ta moppeprovet imorgon så jag håller verkligen tummarna för henne! Hoppas verkligen att hon klarar det! Då blir det SSS moppe klubben (Sarax2 och Sofia)
Ser verkligen fram emot det! :)
Herregud när jag läser igenom allt så låter det så konstigt, det gör i och försig alla mina inlägg tahah men jag FÖRSÖKER! HAAHA!!
Imorgon ska jag och mammi dra till Barkaby Ikea och köpa lite nya grejer till mitt rum, det ska bli lite kul! det är alltid kul med nya saker :) Sen måste jag nog städa mitt rum BLÄÄ!
JAJAA nu ska jag måla vidare på tavlan jag håller på med, den ska bli riktigt fin har jag bestämt mig för :)
Soo Byyye biatchees Take care!
Puss Puussss / Saranova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0