Medeltidsveckan = Role Models


En liten outfit från landet: Shorts -  Bikbok, linne - Bikbok, skjorta utan ärmar - Bikbok/homemade. Wooooow, värsta bikbok-outfiten!

Hahahaha, idag va jag i Visby och det är medeltidsveckan just nu så vi gick runt och kolla på typ stånden m.m. Och ni måste dit nån gång för seriöst det går runt VUXNA människor utklädda!! Haha, när jag va typ 8år gick jag dit utklädd (fytusan) men det går ju också omkring typ 25åriga människor utklädda! Det är typ som i filmen "role models". Har ni sett den? Hahah, ni måste se den!! Aslikt medeltidsveckan.

Ajaaa, vi seeeeeeees. Btw, det är bestämt att jag kommer hem den 18e nu. LÄNGTAAAAAR!!!!!!!!! Kraaam / Victory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0