Inte sommar

Victory här igen!
Sitter och kollar på danska Paradise Hotel, haha passar VERLKIGEN in med mitt inlägg som jag skrev tidigare.. "njuter av sommaren" inomhus framför en dataskärm.
En till grej som verkligen inte passar till det inlägget är att jag längtar till hösten/vintern. Jag vill shoppa höstkläder.. fresh. Vill ha mer rutiga gubbskjortor och snygga varma skor. Men jag ska INTE kolla i några tidningar. Hatar mode. Älskar kläder men hatar mode. Jag blir bara fast vid vad som står i tidningarna. Och det e inte kuul!

Igår, efter att jag hade badat (som Sune berättade) så sov jag hos Malin, mitt söderbarn. Bara så att ni vet liksom, om ni va oroliga..


Världens snyggaste skjorta, som jag dumt nog gav till min lillebror i födelsedagspresent en gång i tiden istället för att behålla den själv... Dumt gjort. Dumt.

/Victory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0