Hoome!

Heej mina kära vänner!
Juust nu sitter jag i vardagsrummet med pappas macbook och bloggar och kollar på någon serie som jag aldrig har kollat på förut, den är fett fresh sen chattade jag med Victory också så påminde hon mig om att jag inte har bloggat på huur länge som helst så nu tog jag chansen! :)
I helgen var klassen i Finnhamn! Det var ganska roligt faktiskt, men det tog fett lång tid att komma dit, 2 timmar i båt det var lite segt..... Jag har inte så mycket tålamod hahaha! :D
Jag är typ halvt sjuk nu, jag har fett ont i halsen och jag är täpt i näsan så jag låter som en råtta när jag pratar, fett säär!
Så jag vet inte om jag ska vara med på gympan imorn, jag får se... Sååå jobbigt vi börjar klockan 8.10 med gympa hur dåligt är inte det liksom!? På en fucking måndag morgon! Haaah
Men nu ska jag faktiskt dra och lägga mig för annars kommer jag somna i soffan vilken sekund som helst... Fasst föörst ska jag ta en kopp varm chocklad för att försöka få bort det onda i halsen!
GOOD NAATT, Soov så gott
Stay updated on the best blog PULPOPALS! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0