Hej

Tjoo, Viktoriaa här igen! Jag är fortfarande på mitt landställe.
Jag skulle just ladda över bilder på min data. När jag gjort det så kommer det upp en ruta på skärmen som undrar om jag vill ta bort bilderna från min kamera. Det vill jag inte för jag ska lägga över dom på min "familjedata" sen när jag kommer hem. Så tryckte på NO men så tas bilderna bort ändå! Fuck. Får fixa det när jag kommer hem.

Det här är en av bilderna jag tagit på Gotland. Min favorit!

Nu ska jag gå, försöker få bort alla jääääädrans flugor som sätter sig på mig hela tiden. Luktar jag bajs eller?? Haha, kan iof tänka mig det.. Vi har nämligen ingen dusch här, havet är vad vi har! Ciaooo / Victory


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0