Fotbollsturnering...

Hallå Hallå! Sandstrand häääer! 
Har just kommit hem från fotbollsturneringen på vallen idag!
Det var helt okej asså, lite jobbigt att springa runt och känna att man inte gör något på planen men jaja så är det...! Men en sak var jag faktiskt fett bra på, att vara målvakt! Fett stolt asså haha! :)
Efter när alla matcher var slut fick vi reda på att vi INTE hade förlorat iallafall! Det var bra! Haha vi hade typ kommit näst sist tror jag... Eller så var det delad sista plats... Spelar inte så stor roll..! Haha det dåliga var att jag råkade göra ett "självmål" men den skulle säkert ha gått in ändå! SÄGER VI hahahaha! :D
....Idag är en fett chill dag, ska duscha och ta det lite lungt kolla lite på The Hills, sen ska jag ta moppen in till posthuset och därefter ska jag ta en liten tur till frissan! :( Jag hatar att klippa mig, det blir alltid så fult! och kort! Jag som har sparat för att få så långt.... BLÄ! Men det behövs så jag får väl bara stå uut helt enkelt..!
Efter det ska jag nog ta ett dopp nere vid bryggan (även om det regnar!) och sen ska jag göra det gamla vanliga typ plocka fram kläder till imorn och bla bla blah.... Kolla lite på kläder på nätet är alltid kul så det ska jag väl försöka göra också!
Hhaha men nu kilar jag iväg och duchar, känner mig fett ofräch!
Bye Bye! :) kisseees! <3 / Sune

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0